Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Hig telecommunicatie zilveren businesspartner Avaya

Datum nieuwsfeit: 29-10-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht

Persbericht

HIG TELECOMMUNICATIE ZILVEREN BUSINESSPARTNER VAN AVAYA

Aanbieder van totaaloplossingen op het gebied van telecommunicatie

TER PUBLICATIE: 29 oktober 2001

NIEUWEGEIN - Avaya, een van de toonaangevende mondiale bedrijven op het gebied van oplossingen en dienstverlening voor bedrijfsnetwerken, maakt vandaag bekend dat HIG Telecommunicatie B.V. in Reeuwijk, leverancier van totaaloplossingen op het gebied van telecommunicatie, benoemd is tot Zilveren BusinessPartner. HIG beheerst het gehele traject van advies, verkoop en installatie tot en met service en onderhoud van bedrijfstelefooncentrales en netwerken.

"Voor HIG is dit een erkenning van de inspanning die we hebben geleverd", zegt Ronald Kok, Sales en Marketing Manager bij HIG Telecommunicatie. "Onze mensen hebben op verschillende niveaus intensieve trainingen bij Avaya met succes afgerond. Met de benoeming tot Zilveren BusinessPartner van Avaya onderscheiden wij ons positief in de markt. Hiermee wordt bevestigd dat we beschikken over veel kennis, ervaring en kwaliteit. De kracht van onze onderneming is, dat wij ons exclusief op de telecommunicatiemarkt richten. Veel van onze concurrenten bestaan uit afdelingen van grotere bedrijven. Die afdelingen zijn qua omvang kleiner dan wij."

"Avaya en HIG werken al vele jaren samen op het gebied van de installatie van telefooncentrales", zegt Ron van Ommeren, directeur BusinessPartners van Avaya. "HIG onderscheidt zich door een hoog kennisniveau op het terrein van telefoon en datanetwerken. Het bedrijf is volledig geëquipeerd voor een naadloze migratie naar geïntegreerde voice- en datanetwerken."

Recent lanceerde Avaya het BusinessPartner Program, dat gericht is op de strategische ontwikkeling van indirecte verkoopkanalen. Een uitzondering maakt Avaya voor 100 van haar toonaangevende (inter)nationale klanten. Daar voert het bedrijf zélf het accountmanagement over. De partnerstrategie heeft betrekking op de complete portfolio, die bestaat uit: multiservice networking, CRM-oplossingen, Unified Communication en de producten uit het Enterprise-Class IP Solutions-portfolio (ECLIPS).

HIG telecommunicatie
HIG Telecommunicatie levert al 20 jaar totaaloplossingen op het gebied van telecommunicatie. De dienstverlening bestaat uit het gehele traject van advies, verkoop en installatie tot en met service en onderhoud van bedrijfstelefooncentrales en netwerken. HIG kan voor elk bedrijf een totaaloplossing leveren voor alle telecommunicatiebehoeften. Het bedrijf beschikt over jarenlange ervaring op het gebied van bedrijfstelefooncentrales. Het bedrijf levert centrales van 10 aansluitingen tot en met centrales voor enkele honderden aansluitingen of een compleet call center. Naast geaccrediteerd BusinessPartner van Avaya, is HIG ook ISO 9002- en VCA**- gecertificeerd. Bij HIG Telecommunicatie werken 120 professionals. Het bedrijf onderhoudt een 24-uurs service gedurende zeven dagen per week. HIG Telecommunicatie is onderdeel van de Hollandse Installatie Groep. Meer informatie op www.higgroep.nl

Avaya
Avaya, wereldwijd één van de marktleiders in de ontwikkeling, verkoop en service van communicatieoplossingen en -diensten, levert producten en services die organisaties helpen te excelleren in klantgerichtheid. Avaya levert deze oplossingen aan bedrijven - waaronder meer dan 75 procent van de Fortune 500 - en aan overheden en andere organisaties. Avaya biedt oplossingen voor Customer Relationship Management, Unified Communication, Hosting en Multiservice Networking Infrastructure, Structured Connectivity Solutions en geconvergeerde Voice en Data Networks, inclusief de Enterprise-Class IP Solutions (ECLIPS). Deze producten worden ondersteund door Avaya Services en Avaya Labs. Avaya is wereldwijd marktleider in unified messaging, messaging-systemen, call centers en gestructureerde bekabelingssystemen, en marktleider in de Verenigde Staten in systemen en diensten voor spraakcommunicatie. Avaya is officieel partner van FIFA voor het WK 2002 in Japan en Korea, het WK 2003 voor vrouwen in China en het WK 2006 in Duitsland. In Nederland is Avaya gevestigd in Nieuwegein en Rijswijk. Meer informatie is te vinden op www.avaya.nl

###

Voor meer informatie:

Avaya Nederland B.V.
Bas Baars
Tel: 030 609 77 41
Fax: 030 609 76 50
(bbaars@avaya.com)

Lammers van Toorenburg PR
Marjan Kok
Tel: 030 656 50 70
Fax: 030 656 54 73
(marjan@lvtpr.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie