Politieberichten Limburg-Noord: Venlo

Datum nieuwsfeit: 29-10-2001
Bron: Politie Limburg-Noord

Politiebericht Venlo 29-10-2001
Mediaberichten 29 oktober (11.30 uur)

Roermond beroving

ROERMOND Een 23-jarige vrouw uit Swalmen is in de nacht van zaterdag op zondag overvallen en beroofd van haar handtas op de Paredisstraat. Twee jonge en Arabisch sprekende mannen, liepen plotseling op haar toe en één van hen duwde haar met geweld tegen een muur en schopte de vrouw hard in haar maagstreek. Daardoor veel zij op de grond en probeerde de aanvaller de handtas los te rukken. Dat lukte pas nadat hij de vrouw nogmaals hard geschopt had. Het signalement van de dader is: leeftijd ongeveer 19 jaar, 1.75 tot 1.80 groot, normaal postuur, donker krullend haar, mogelijk van Marokkaanse afkomst. Door de beroving is de vrouw onder andere haar tas, telefoon en bankpassen kwijtgeraakt. De politie vraagt eventuele getuigen zich te melden.

Venray bedrijfsinbraak

VENRAY Bij een inbraak in een bedrijf aan het Keizersveld zijn verschillende computers en toebehoren gestolen. Zondagavond is de inbraak, waarbij een toegangsdeur is vernield, ontdekt. Bij de inbraak zijn computers, beeldschermen, toetsenborden en een printer gestolen.