Peter Zwart neemt afscheid van Insinger de Beaufort

Insinger de Beaufort

persbericht

30 Oct 2001

Peter Zwart neemt afscheid van Insinger de Beaufort.

Peter Zwart, lid van de Board of Directors van Insinger de Beaufort, neemt in december afscheid. Na de overname van GIM (General Investment Management) door Insinger de Beaufort in 1999, heeft Peter Zwart zich bereid verklaard de integratie van GIM binnen de bank te begeleiden. Nu die integratie op succesvolle wijze is afgerond heeft Peter Zwart ervoor gekozen om meer tijd vrij te maken voor privé, maatschappelijke en sociale activiteiten, waaronder het voorzitterschap van de VEB (Vereniging van Effectenbezitters).

Peter Zwart blijft aan Insinger de Beaufort verbonden als Chairman van de Conseil dAdministration van Insinger de Beaufort Genève.

Peter Zwart heeft in 1971 GIM opgericht. Onder zijn leiding is GIM uitgegroeid tot een belangrijke en gerespecteerde non-bank vermogensbeheerder in Nederland. Als geïntegreerd onderdeel van Insinger de Beaufort, vervult het kantoor in Eindhoven een vooraanstaande rol in de dienstverlening van particuliere cliënten in het zuiden van Nederland en van institutionele cliënten.

Algemene informatie Insinger de Beaufort

Insinger de Beaufort is een internationale bankgroep met meer dan 1100 medewerkers en richt zich op particuliere en institutionele cliënten. Insinger de Beaufort heeft kantoren in 19 landen, met als belangrijkste centra Nederland, de kanaaleilanden en het Londen. Insinger de Beaufort Holdings S.A., de moedermaatschappij, is genoteerd aan de Luxemburgse beurs en valt onder toezicht van de Nederlandsche Bank N.V.

Op www.insinger.com is meer informatie te vinden over Insinger de Beaufort.

Voor nadere informatie kunt u contact opnemen met Arvid Gustafsson,
Manager Corporate Communications,