SCP publicatie 'De stad in de omtrek' verschenen

Datum nieuwsfeit: 30-10-2001
Bron: Sociaal en Cultureel Planbureau
Sociaal en Cultureel Planbureau

Vandaag is De stad in de omtrek : problemen en perspectieven van de vier grootstedelijke gebieden in de Randstad" verschenen.

198 paginas, prijs Fl. 40 (Euro: 18,15)

Hieronder volgt een beknopte samenvatting. Wilt u meer weten, raadpleeg onze website: http://www.scp.nl/boeken/titels/2001-13/nl/metainfo.htm

De gunstige economische ontwikkeling van de laatste jaren is niet aan de grote steden voorbij gegaan. Er is een ware bouwgolf aan nieuwe bedrijfspanden en kantoren in en rond Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht, en de prijzen van koopwoningen in de gewilde buurten stegen tot ongekende hoogten. Tegelijkertijd ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen