Oscar Diele Wehkamp manager e-commerce en internet

BENOEMING WEHKAMP- MANAGER
E-COMMERCE EN INTERNET

Benoeming Oscar Diele
De heer Oscar Diele (MBA) (31 jaar) is met ingang van 1 november 2001 benoemd tot manager E-commerce en Internet bij Wehkamp. In deze functie is hij eindverantwoordelijk voor de verkoop via www.wehkamp.nl en de verdere ontwikkeling van deze site.
De heer Diele was tot die datum werkzaam als commercieel manager internet en in die functie verantwoordelijk voor de online marketing activiteiten.

Toelichting organisatie-wijziging
De heer Hoefnagels, die tot 1 november werkzaam was als manager internet, is benoemd tot programma manager van het project 'Total Relation Center' binnen Wehkamp. In dit project zal de komende jaren hard worden gewerkt aan de vernieuwing van het front office. Het front office omvat alle plaatsen waar Wehkamp en de klant met elkaar in contact komen en communiceren, zoals bijvoorbeeld het call center, de voice response systemen en de internetsite.

Toekomst
Met deze benoemingen hoopt Wehkamp de Wehkampsite en de bediening van onze klanten nog sterker te vebeteren. Het beantwoorden aan de verwachtingen die de -kritische- consument stelt op terreinen als (persoonlijke) service en snelheid, informatie en advies zal de bedrijfsdoelstelling van verdere groei van de klanttevredenheid, omzet en winst tot gevolg moeten hebben.

Noot voor redacties