Energiebedrijven scoren goed op dienstverlening

Datum nieuwsfeit: 30-10-2001
EnergieNed

Energiebedrijven scoren goed op dienstverlening aan consumenten

De energiebedrijven scoren goed op de dienstverlening aan hun huishoudelijke klanten. De energiebedrijven voldoen ruimschoots aan de gestelde normen voor het verhelpen van storingen, afhandeling van correspondentie, het tijdig nakomen van afspraken en het verrichten van reparatie- en onderhoudswerkzaamheden bij klanten. Dit blijkt uit de resultaten van de Kwaliteitsmeter, die EnergieNed Federatie van Energiebedrijven in Nederland vandaag bekend maakt. De Kwaliteitsmeter is een standaard voor de kwaliteit van de dienstverlening door energiebedrijven. De resultaten hebben betrekking op de tweede helft van het jaar 2000.

Het is twee jaar geleden dat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen