IsoTis benoemt nieuwe wetenschappelijke adviesraad

Bron: Isotis
Isotis

IsoTis benoemt nieuwe wetenschappelijke adviesraad

Bilthoven, 30 oktober, 2001 Het biomedische bedrijf IsoTis N.V. (Euronext Amsterdam: ISO), toonaangevend in de vervangingsgeneeskunde, heeft een nieuwe wetenschappelijke adviesraad benoemd met internationaal erkende experts op het gebied van tissue engineering. Voorzitter van de adviesraad wordt William Bonfield, Professor Medical Materials aan de Universiteit van Cambridge in Engeland. Professor Klaas de Groot, medeoprichter van IsoTis, treedt af als voorzitter om zich geheel te richten op zijn dagelijkse taken als vice president biomaterialen van IsoTis.

De leden van de adviesraad zijn, in alfabetische volgorde:
William ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen