Eerste CBL-diploma's nieuwe stijl uitgereikt

Ingezonden persbericht

Leidschendam, 31 oktober 2001

Eerste CBL-diploma's nieuwe stijl uitgereikt

Deze week zijn de allereerste CBL-diploma's nieuwe stijl uitgereikt aan een aantal medewerkers van supermarktformule PLUS. Algemeen directeur Lagerweij van Sperwer overhandigde, met trots de kersverse diploma's tijdens de Landelijke Formule dag van Sperwer. Jaarlijks volgen zo'n 40 medewerkers van PLUS en Garantmarkt, via een interne Middenkader opleiding waarbij gebruik wordt gemaakt van het CBL lesmateriaal Afdelingchef. Lagerweij benadrukte nog eens het belang van een brache-erkend diploma waardoor medewerkers in de levensmiddelenhandel een praktijkgerichte opleiding volgen, met volop carriéremogelijkheden.

De opleiding Afdelingchef ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen