Aino introduceert Aino Outsourcing Mediation Services

Bron: Aino
Aino

Persbericht
Aino introduceert Aino Outsourcing Mediation Services Bemiddeling volgens 'makelaarsmodel' uniek in de markt

Houten, 31 oktober 2001 - ICT-dienstverlener Aino N.V. gaat bemiddelen op het gebied van ICT-outsourcing. Onder de naam Aino Outsourcing Mediation Services levert Aino aan top 100-bedrijven kennis, advies, commerciële ondersteuning en regievoering ten aanzien van de outsourcing van ICT-processen. Hierbij combineert de automatiseerder haar specifieke kennis van techniek, bedrijfsprocessen en de markt tot de juiste outsourcing-combinatie voor de klant. Aino hanteert bij haar nieuwe service de werkwijze van een 'makelaar in assurantiën', wat uniek is voor de Nederlandse markt.

Aino Outsourcing Mediation ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen