Televisiepakket Amersfoort, Bunschoten, Leusden en Soest

Casema

Den Haag, 19 oktober 2001

Wijziging televisiepakket Amersfoort, Bunschoten, Leusden en Soest

Met ingang van woensdag 31 oktober a.s. wijzigt het televisiepakket in Amersfoort, Bunschoten, Leusden en Soest. In Amersfoort en Bunschoten wordt RAI Uno weer opgenomen in het pakket op kanaal 52- (715,75 MHz). In Soest wordt de nieuwe televisiezender Animal Planet op kanaal 52- (715,75 MHz) toegevoegd. Leusden krijgt er drie nieuwe televisiezenders bij, te weten RAI Uno op kanaal 46+ (672,75 MHz), TVE Internacional op kanaal 49- (694,75 MHz) en het Casema Service Kanaal op kanaal 21 (471,25 MHz).

RAI Uno is een Italiaanse familiezender. Het programma-aanbod bestaat uit amusement, sport, nieuws en informatieve en culturele programmas. Animal Planet is een familiezender geheel gewijd aan (wilde) dieren en is éé:-)n van de kanalen van het Discovery Netwerk. TVE Internacional is een Spaanse televisiezender.

Het Casema Service Kanaal is een combinatie van een informatie- en kleinbeeldkanaal. Naast een zenderoverzicht vindt u op dit kanaal 24 uur per dag actuele informatie over alle kabelzaken.