Politiebericht district Aa & Dommel

Politiebericht Boxtel 31-10-2001
Politiebericht district Aa & Dommel

BEKEURINGEN VOOR ONTWIJKEN FILE, Vught

Dinsdagavond is controle gehouden op de kruising A2, Haldersebaan onder Vught. Op de A2 stond in de richting Utrecht een file. Totaal 16 bestuurders zijn bekeurd, omdat ze de afslag Vught namen en vervolgens weer de A2 op reden. Bij de afslag is het verboden recht-door te rijden. Men mag alleen linksaf richting Vught of rechtsaf richting Sint Michielsge-stel. Op deze manier proberen sommige bestuurders enkele honderden meters van de file te omzeilen.

INBRAAK AUTO, Vught

In de nacht van dinsdag op woensdag is ingebroken in een drietal auto`s die geparkeerd stonden aan de van Heeswijkstraat, de Koestraat en de Spoorlaan in Vught. Van de auto`s werd steeds een portier opengebroken. De autoradiocd-spelers en cd`s werden gestolen.