Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Dun & Bradstreet heet voortaan D&B

Datum nieuwsfeit: 01-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Zoek soortgelijke berichten
Ingezonden persbericht


D&B: Decide with confidence

Dun & Bradstreet voortaan D&B

Internationaal bedrijf lanceert nieuw corporate brand imago als onderdeel van Blueprint for Growth

Rotterdam, 1 november 2001 Dun & Bradstreet (NYSE: DNB) verandert haar bedrijfsnaam in D&B. De afkorting vergroot de herkenbaarheid en wordt bovendien al door veel klanten en relaties gebruikt. Tegelijkertijd lanceert D&B haar nieuwe corporate brand, die bestaat uit een logo, een pay off, huisstijl en nieuwe merknamen voor de productlijnen. De nieuwe merkidentiteit en de pay off Decide with Confidence reflecteren de sterke nadruk op de klant en de goed ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie