Eneco Bandnight presents The Wishing well CD-presentatie

Eneco Bandnight presents The Wishing well CD-presentatie A Dime A Dozen

1 november a.s. in Den Haag

Den Haag, dinsdag 16 oktober 2001

'THE WISHING WELL' BLIJKT ONUITPUTTELIJKE BRON VAN INSPIRATIE.

"Dat lukt ze dus never nooit een tweede keer meer"; zei iedereen over het succes van het in eigen beheer uitgebrachte debuut-album Something Out Of Nothing (november 1999) van het Haagse muzikantencollectief The Wishing Well . "Dat lukt ze dus never nooit een tweede keer meer"; werd ook luidkeels geroepen na de zeer succesvolle en volstrekt unieke CD presentatie in de vorm van een Haagse kroegentocht, waar meer dan 40 muzikanten tijdens een avondvullende kroegentocht de songs op eigen(wijze) ten gehore brachten. En "dat lukt ze dus never nooit een tweede keer meer": was de mening van de kenners na die gedenkwaardige optredens (soms met 25 man) op grote openluchtfestivals in de zomer van 2000, na die nummer 1 videoclip bij TV-West, en na die lovende recensies. Dat lukt ze dus never nooit meer?..... Dus Well !!! Donderdag 1 november presenteert The Wishing Well de never nooit verwachte opvolger van 'Something Out Of Nothing'. Een album met meer dan een dozijn kersverse songs.Een 'echt' bandalbum, geschreven, gecomponeerd, opgenomen en geproduceerd door meer dan veertig veelal Haagse muzikanten en songwriters. Een 'echt' bandalbum, zonder opdrachtgevers, zonder benefiet-intenties, zonder goede doelen en zonder commerciële concessies. Een 'echt' bandalbum dat het resultaat laat horen van een groep opportunisten, die zichzelf The Wishing Well noemen. Een onuitputtelijke bron van inspiratie. Niets meer en niets minder! Ennuh, o ja, we hebben hem 'A Dime A Dozen' genoemd.

Donderdag 1 november ENECO BANDNIGHT SPECIAL

Na vanaf maart al elke eerste donderdag van de maand top- en talentvolle bands te hebben geprogrammeerd in Danzig, Greve, Zwarte Ruiter en de Paap, zijn wij erg blij om voor donderdag 1 november een special Eneco Bandnight te presenteren in samenwerking met de Wishing Well ter presentatie van hun nieuwe CD A Dime A Dozen

Eneco Bandnight presents The Wishing well CD-presentatie A Dime A Dozen

Kroegentocht en live optredens van 20.00 tot 03.00 uur. Met medewerking van circa 35 Haagse muzikanten en songwriters. De toegang is overal gratis.

20.00-21.00 uur Greve
'Nickles and Dimes' m.m.v leden van Dierenpark Hugo Remmelt, Allard Robbert en gasten 21.00-22.00 uur De Paap
'The Wonderwell' met leden van o.a. Tuesday Child, Maxville, Mashed Potatoes en gasten 22.00-23.00 uur Danzig De Tropen
'The Coin Tossers' met leden van o.a. Hallo Venray en gasten 23.00-24.00 uur Cafe de Bieb
'' Well us Need us Experience" met leden van o.a. Easy Meat, Burma Shave en gasten 24.00-01.00 uur De Zwarte Ruiter
'The Dodgy Dozen' met leden van o.a.The Suburbs, Grof Geschut en gasten
01.00-03.00 uur Paard Op Hol
'Late Night Sessions' voor wie nog wil en kan,,,
All Night Guest appearances by: Erik Hofland (Dyzack), Hans Vandenburg (Dierenpark), Henk Koorn (Hallo Venray), Suleika (Blissard), Remco Prins (Burma Shave), Femke (Remmelt & Muus), Selwyn Slob (Incense), Mike P. (Mashed Potatoes), Pepijn 't Hart (Clean), Johan Terschegget (Suburbs), Marcel Singor (Maxville) ovb., Laura Moerland, (Kinkster) ovb, Paul Krispijn (Burma Shave), Kees Kingsize (Tom Cat trio ) en vele anderen.

Noot voor redacties