Versatel sluit regionale telefooncentrale op eigen netwerk

Datum nieuwsfeit: 01-11-2001
Bron: Versatel Telecom Industries NV
Versatel Telecom Industries NV

Mededeling voor de vakpers.

Versatel sluit laatste regionale telefooncentrale aan op eigen netwerk Interconnectie Versatel - KPN in Leeuwarden

Amsterdam, 1 november 2001 - Versatel Nederland heeft vandaag bekendgemaakt dat het de laatste van de in totaal 20 grote regionale openbare KPN telefooncentrales op haar eigen glasvezelnetwerk heeft aangesloten. Het gaat om de centrale in Leeuwarden welke de gehele provincie Friesland en een aantal van de waddeneilanden bedient.

Door de uitwisseling van telecommunicatieverkeer op regionaal niveau plaats te laten vinden, kan Versatel voordeliger en efficiënter verkeer routeren en is Versatel minder ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen