Nieuw interim-Dagelijks Bestuur CDA

Datum nieuwsfeit: 01-11-2001
Bron: CDA

Nieuw interim-Dagelijks Bestuur CDA

Het CDA heeft een nieuw interim-Dagelijks Bestuur. Het Dagelijks Bestuur bestaat naast partijvoorzitter Bert de Vries uit zeven leden. Marriët Mittendorf (49, gemeenteraadslid in Eindhoven en
senior-adviseur/projectmanager KPC-groep Den Bosch) en Ad Havermans (66, lid Algemene Rekenkamer, en onder meer oud-burgemeester van Den Haag) worden respectievelijk eerste en tweede vice voorzitter. Interim-partijvoorzitter Bert de Vries heeft dit DB in nauwe samenspraak met het Partijbestuur samengesteld.

Het interim-Dagelijks Bestuur zal onder meer de ingezette partijvernieuwing continueren, de verkiezingscampagne krachtig coördineren en ondersteunen, de behandeling van de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma afronden, de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen