United Services Group: Full Service Concept voor ZZP-ers

Datum nieuwsfeit: 01-11-2001

LENSINK VAN BERKEL COMM.

uitnodiging persbriefing op 1 november

Uitnodiging voor een Persbriefing op 1 november om 11.00 uur in het Hoofdkantoor United Services Group in Almere

United Services Group introduceert Full Service Concept voor ZZP-ers

Donderdagochtend 1 november zal United Services Group vanuit haar werkmaatschappij United Independent Solutions een geheel nieuw ontwikkeld dienstverleningsconcept voor Zelfstandigen Zonder Personeel (ZZP-ers) presenteren.

United Services Group introduceert hiermee een faciliterende organisatie voor de honderdduizenden Zelfstandigen Zonder Personeel in de vrije beroepen. United Independent Solutions combineert hiermee de voordelen van een gezamenlijke onderneming (in maatschapsvorm) met de vrijheid van het zelfstandig ondernemerschap.

De introductie van het nieuwe concept aan de buitenwereld zal plaatsvinden tijdens een persbriefing op donderdag 1 november om 11.00 uur op het hoofdkantoor van United Services Group aan de J.P. Oudweg te Almere. Hiervoor bent u van harte uitgenodigd. Tijdens de briefing zullen de nieuwe werkmaatschappij United Independent Solutions en het nieuwe concept door de Raad van Bestuur worden toegelicht. Uiteraard zijn de aanwezigen beschikbaar voor persoonlijke toelichtingen.

U kunt zich voor de persbriefing aanmelden bij Lensink van Berkel Communicatie, Wendy Louwen of e-mailen naar
(w.louwen@lensinkvanberkel.nl).

Na aanmelding ontvangt u een bevestiging en routebeschrijving. Wanneer u niet in staat bent aanwezig te zijn, maar wel geinteresseerd bent, kan u een pers informatiekit worden toegezonden. Ook daarvoor kunt u contact leggen met Wendy Louwen..
Antwoordfax Persbriefing United Independent Solutions