AXA besteedt Midoffice-activiteiten Schadebedrijf uit

Datum nieuwsfeit: 01-11-2001
AXA Verzekeringen

AXA mikt met uitbesteding Midoffice-activiteiten Schadebedrijf op sterke verbetering klantenservice.

30 oktober 2001

Na een voorbereidingstijd van een half jaar heeft het Schadebedrijf van AXA vanaf 1 november 2001 de uitvoering van de Midoffice-activiteiten ondergebracht bij een externe partij, te weten Vandien Service Provider (VSP). Dit betekent dat de polisadministratie, de acceptatie en de schadebehandeling van AXA Schade N.V. door VSP worden uitgevoerd. Belangrijkste doel van de uitbestedingsoperatie: het optimaliseren van de serviceverlening aan de verzekeringsnemers en de verzekeringsadviseurs

Na onderzoek is AXA tot de conclusie gekomen dat VSP heeft bewezen snel en efficiënt te ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen