Politiebericht district De Leijgraaf

Politiebericht Uden 2-11-2001
Politiebericht district De Leijgraaf

ONDER INVLOED

De politie heeft afgelopen nacht op de Gasthuisstraat in Veghel een 27-jarige man uit Engeland aangehouden omdat hij onder invloed reed. De man kreeg een rijverbod van acht uur en een proces-verbaal.

GETUIGEN GEZOCHT

De politie is op zoek naar mensen die mogelijk getuige zijn geweest van de overval dinsdagmiddag j.l. in Veghel. Daarbij werd een vrouw, onder bedreiging van een vuurwapen, op de hoek van de Kempen/Peellandstraat gedwongen een tas af te geven. De overvaller was ongeveer 20 á 23 jaar oud, droeg donkere kleding en was kaal geschoren.

GEWONDEN BIJ AANRIJDINGEN

Bij een aanrijding vanmorgen op het Hertog Janplein Kerkstraat in Erp is een 20-jarige vrouw uit Gemert gewond geraakt. De vrouw wilde met haar bromfiets rechtdoor in de richting Veghel rijden, maar kreeg geen vrije doorgang van een 42-jarige autobestuurster uit Erp Het slachtoffer werd met een kniefractuur overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

Op dezelfde ochtend vond op de Duifhuizerweg in Uden een aanrijding plaats tussen de bestuurder van een personenauto en een maïshakselaar. De29-jarige uit Erp afkomstige bestuurder van het landbouwvoertuig reed achteruit een erf de weg op en zag daarbij de auto niet aankomen. Deze werd bestuurd door een 51-jarige inwoner van Volkel. De Volkelaar liep bij de aanrijding licht letsel op aan zijn hoofd en aan een hand.