SLAU organiseert literaire festival Spraakmakers Vredenburg

Ingezonden persbericht

SLAU

Spraakmakers
Op zaterdagavond 3 november a.s. organiseert de SLAU in samenwerking met Muziekcentrum Vredenburg het literaire festival Spraakmakers (voorheen Recht uit 't Hart). De schrijvers Gerrit Krol, Thomas Lieske, Ronald Giphart, Manon Uphoff, Rosita Steenbeek, Maya Rasker, Ruben van Gogh, Ingmar Heytze, Ilja Leonard Pfeijffer, René Appel, Ed van Eeden, Theodor Holman, Saïd el Haji, Vamba Sherif en de dichters van Straatnieuws zullen op deze avond voordragen en debatteren, stelling nemen en bespreken wat geen hond hardop durft te denken. Ook aanwezig zijn de critici Arjan Peters en Pieter Steinz en filmmaker Jos Stelling.
...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen