PvdA geeft vervolg 12 puntenbrief Limburg door bijeenkomst

PERSBERICHT PvdA

Den Haag, 31 oktober 2001

PvdA GEEFT VERVOLG AAN 12 PUNTENBRIEF LIMBURG

Op zaterdag 3 november zullen Ad Melkert, Wouter Bos en de kamerleden Staf Depla en Frans Timmermans in Café Zuid, Plein 1992 15 te Maastricht deelnemen aan een PvdA-bijeenkomst. De bijeenkomst begint om 9.00 uur en eindigt om 11.30 uur.

Ad Melkert zal tijdens het ontbijt een gesprek voeren met vertegenwoordigers van Limburgse maatschappelijke organisaties, wetenschappelijk onderwijs en politiek over de uitdagingen waarvoor Limburg in de komende jaren staat. Onderwerp van dit gesprek zijn de 12 punten in de brief die Ad Melkert op 13 maart 2001 aan de Limburgse PvdA zond. Deze 12 punten vormen de leidraad voor de inzet van de kamerfractie tijdens debatten in de Tweede Kamer over onderwerpen die Limburg raken, zoals de politiesterkte in Zuid-Limburg, de ondertunneling van de A2 bij Maastricht, de Zandmaas, het grotestedenbeleid en het hoger onderwijs.

Voor meer informatie: Susan Baart 06-21 56 69 52