Dubai Airshow 2001

Datum nieuwsfeit: 04-11-2001
EVD

Collectieve inzending op de Dubai Airshow 2001, 4 t/m 8 november 2001

Indien u zaken doet of zaken wilt doen in de internationale ruimte- en luchtvaarttoeleveringsindustrie, dan kunt u deelnemen aan de collectieve inzending op de Dubai Airshow 2001. Deze tentoonstelling vindt van 4 t/m 8 november 2001 plaats te Dubai, Verenigde Arabische Emiraten. In 1999 trok de beurs 30.000 bezoekers (vooral uit Saudi Arabië, Bahrein, Oman en Iran) en waren er 500 exposanten. In de open lucht konden 80 toestellen worden bezichtigd waarvan dagelijks met 17 toestellen een demonstratie werd gegeven.

De EVD organiseert de inzending samen met de Netherlands Aerospace Group (NAG) en het Commissariaat Militaire Productie (CMP) van het ministerie van Economische Zaken

De markt
De MENA-regio (Middle East and North Africa) is één van de snelst ontwikkelde markten op het gebied van zowel civiele als militaire luchtvaart. Volgens Airbus Industrie zullen luchtvaartmaatschappijen in de MENA-regio binnen de komende 20 jaar, 620 vliegtuigen aanschaffen. Bij elkaar vertegenwoordigt dit 50 miljard US$. Boeing verwacht voor dezelfde periode een markt voor 555 vliegtuigen met een totale waarde van 49 miljard US$.

Deelname
Deelname aan de collectieve presentatie bedraagt voor u f 1.075,00 per vierkante meter. Dit komt overeen met de "kale" m2-prijs die door de beursorganisatie wordt aangeboden.

De collectieve presentatie biedt u het volgende: 1. Standontwerp, standruimte, standbouw, stand-inrichting w.o.; vloerbedekking in een standaardkleur, uniforme naamsvermelding, Hollanddecoratie,
standaardverlichting (1 spot per 3 m2), balie, spreektafel + 4 stoelen 2. Schoonmaak tentoonstellingsruimte
3. Centrale lounge incl. catering
4. Opname in het bedrijfsprofielenboek
5. Coördinatie van het collectieve transport
6. Begeleiding ter plaatse
Voor hetgeen in de deelnemersprijs wel en niet is begrepen kunt u de "Voorwaarden voor deelneming" opvragen.

Aanmelding
Aanmelding is mogelijk via het online-formulier. Sluitingsdatum voor inschrijving is 1 maart 2001.

Meer informatie
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de projectmanager Koos Backx van de EVD (tel. 070 - 3797812 of e-mail (backx@evd.nl)) of met Frank Jansen van de NAG (tel.079-3531356 of e-mail (nag@fme.nlJ)).

Online aanmelden - Activiteiten EVD