Vereniging De Sparta Supporter steunt Twin Towers Fund

Ingezonden persbericht

Vereniging De Sparta Supporter
steunt Twin Towers Fund

ROTTERDAM - Nico de Borst,voorzitter van Vereniging De Sparta Supporter, vertrekt morgen, woensdag 31 oktober, met vlucht KL 643 naar New York, om daar op zondag 4 november in the Big Apple aan zijn 51-ste marathon in Sparta-shirt te beginnen.

Het organiserende New York Road Runners heeft, samen met sponsors en partners van The New York City Marathon, het Twin Towers Fund opgericht. Doel van het fonds is om zo veel mogelijk geld in te zamelen voor de families van de slachtoffers van de aanslagen op 11 september. De tienduizenden deelnemers aan de marathon en de traditionele Friendship Run, waarin op zaterdag 3 november van de tuin van het gebouw van de Verenigde Naties naar het hart van Central Park wordt gelopen, een financiële bijdrage voor dit fonds gevraagd..

Nico de Borst zal namens de Sparta-supporter, als blijk van medeleven een bedrag namens de Kasteel-aanhang overhandigen. De Capellenaar liep drie weken geleden zijn 50-ste marathon in het Duitse Munchen. De Borst zamelt met zijn marathon geld in voor de stichting Breath die zich inzet voor met HIV besmette weeskinderen in Roemenië.

Voor nadere informatie: Nico de Borst: 06-53642594, of 010-4514563/4514574