3PO maakt voor Buhrmann de meest mediavriendelijke website

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

3PO maakt voor Buhrmann de meest mediavriendelijke website

ROTTERDAM, 06-11-2001 -- De website van Buhrmann behoort tot de meest mediavriendelijke van Nederland. Dit blijkt uit een onderzoek van communicatieadviesbureau Schoep & Van der Toorn. De corporate site van Buhrmann, gemaakt door 3PO uit Rotterdam, kan als een voorbeeld dienen voor veel ondernemingen, zo concluderen de onderzoekers.

Schoep & Van der Toorn onderzocht de websites van 25 AEX-genoteerde ondernemingen op mediavriendelijkheid. De corporate website is immers vaak de eerste bron die een journalist zal raadplegen voor actuele informatie over het bedrijf.

De journalist die de Buhrmann-website ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen