Online software testen bij 7x24.nl

Meer uit deze bron
7x24.nl

PERSBERICHT

7x24.nl biedt iedereen de mogelijkheid gratis en onbeperkt alle software te testen

Op 7x24.nl kan iedere bezoeker vanaf nu alle software testen, zo veel en zo vaak hij wil. Op deze wijze kan iedereen voor hij een abonnement neemt alles uitvoerig uitproberen.

Bezoekers geven onder de button 'Gratis onbeperkt testen' hun email op en krijgen automatisch een email met hun inloggegevens. Hiermee kunnen zij alle software van 7x24.nl zo veel en zo vaak zij willen gebruiken. Het enige verschil met een echt abonnement is dat de gegevens niet worden bewaard na het uitloggen (en als men niet uitlogt worden 's nachts de gegevens verwijderd). Maar men kan steeds weer opnieuw beginnen met het gebruiken van de software, net zo lang tot men zeker weet hoe alles werkt, voordat men een abonnement neemt. Zie: www.7x24.nl

Noot redactie:

Voor meer informatie kunt u zich wenden tot

Hans van Heertum
BoekBank BV