Politieberichten district Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 06-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 6-11-2001 Politieberichten district Kerkrade (16.45 uur) Dinsdag 6 november 2001

Landgraaf, vuurwapen in auto:
Maandagavond 5 november 2001 heeft de politie tegen een 23 jarige inwoner van Brunssum proces-verbaal opgemaakt nadat in zijn auto een knuppel en een vuurwapen werden aangetroffen.
Naar aanleiding van het niet dragen van de autogordel werd maandagavond omstreeks 20.00 uur aan de bestuurder van een personenauto een stopteken gegeven op de Toeristenweg te Landgraaf. De bestuurder en de personenauto werden vervolgens gecontroleerd. In de auto werd naast de handrem een knuppel aangetroffen zijnde een slagwapen waarvan het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen