IKD biedt tijdens Victam-beurs cursussen goedkoper aan

Datum nieuwsfeit: 06-11-2001
Productschap Diervoeder

26/10/2001

Speciale actie: tot 50 % korting op alle IKD cursussen!

Tijdens de Victam op 6, 7, 8 en 9 november 2001, zal ook het IKD aanwezig zijn. Tezamen met de Wageningen Universiteit, EMC TOP en IPC plant.dier in Barneveld zal het IKD een stand bemannen. De vertegenwoordigers van de genoemde cursus- en traininginstellingen en medewerkers van het IKD kunnen u informeren over het scholingsaanbod van het IKD.

Het bestuur van het IKD heeft besloten om tijdens de Victam alle IKD cursussen aan te bieden tegen een gereduceerd beurstarief. Dit kan oplopen tot een korting van 50% op de prijs! Deze korting is mogelijk gemaakt door financiële steun van het Productschap Diervoeder.

Om u goede informatie te kunnen geven over welke kennis uw werknemers en het bedrijf echt nodig hebben, heeft het IKD een scholingsconsulent aangetrokken. Zij heet Karin de Jong en u kunt met haar tijdens, en na de Victam een afspraak maken voor een bedrijfsbezoek. Zij zal u gratis en deskundig adviseren over de opleidingsbehoefte in uw bedrijf. Hierbij staat voorop dat er per bedrijf maatwerk geleverd zal worden.

U kunt ons vinden op standnummer 7D060.

Voor meer informatie over het IKD kunt u vinden op de website van het IKD (www.ikd.nl).