Checkpoint Systems steunt studie diefstal in retailbranche

Datum nieuwsfeit: 06-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Persbericht

EUROPA's MEEST OMVANGRIJKE STUDIE NAAR DIEFSTAL BINNEN DE RETAILBRANCHE ONDERSTEUND DOOR CHECKPOINT SYSTEMS

Sponsorschap voor onderzoek door het Centre for Retail Research

Jaarlijks verlies door 'lekkage' binnen Europa is gelijk aan maandomzet van de acht grootste retailers

Thorofare, N.J. / Nieuwegein, 5 november 2001 -- Checkpoint Systems, Inc. - wereldwijd toonaangevend aanbieder van onder meer automatische identificatie en detailhandel-beveiliging - ondersteunt de meest uitgebreide studie ooit naar diefstal binnen de Europese retailbranche. Het betreft een onderzoek dat wordt uitgevoerd door het vooraanstaande Engelse Centre for Retail Research (CRR). Overal in Europa ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen