Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

ClientLogic neemt call center van AOL over in Bristol

Datum nieuwsfeit: 06-11-2001
Vindplaats van dit bericht
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

CLIENTLOGIC

ClientLogic neemt call center van AOL over in Bristol, UK

Bristol, UK - Vandaag heeft ClientLogic, internationaal provider van geïntegreerde oplossingen op het gebied van klantenbeheer, aangekondigd dat het bedrijf de in Bristol gevestigde klantenservice en technische support zal verzorgen voor een aantal AOL dochterondernemingen in Groot-Brittannië, onder de merknamen van AOL, Compuserve en Netscape Online.

ClientLogic, dat een uitstekende reputatie bezit met betrekking tot het beheren van klantenbestanden, zal de werknemers van het Call Center van AOL Bristol overnemen. De circa 175 AOL medewerkers zullen later dit jaar de overstap maken naar het bestaande ClientLogic call center in Bristol.

Jules Kortenhorst, CEO van ClientLogic Europa, is opgetogen over de relatie met AOL: 'Onze samenwerking met AOL in Groot Brittannië is een bewijs van de kracht van ClientLogic. We zijn trots op de bestaande relatie tussen onze twee bedrijven.'

Over ClientLogic

ClientLogic is internationaal provider van geïntegreerde oplossingen op het gebied van klantenbeheer, inclusief marketing, het verzorgen van het contact met de klanten en de dienstverlening. Het hoofdkantoor van ClientLogic, dat een dochteronderneming is van de op diverse gebieden opererende Canadese Onex Corporation, is gevestigd in Nashville in de Amerikaanse staat Tennessee en het opereert vanuit 55 locaties in 11 landen, verspreid door Noord Amerika, Europa en Australië. ClientLogic biedt haar meer dan 250 gerenommeerde klanten in het bedrijfsleven een internationale reeks van diensten, inclusief geïntegreerde acquisitie, lijstmanagement en courtage, databaseontwerp en ontwikkeling, multi channel customer en technische ondersteuning (telefoon, fax, e-mail, chat, selfhelp, etc.), e-commerce services en fulfillment. Voor meer informatie over ClientLogic , surf naar www.clientlogic.com .

Susanne van Karsen
ClientLogic
Telefoon:(+31) (0) 70 305 1771
E-mail: (pr@clientlogic.nl)


06 nov 01 15:28

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie