Congres 'Kloof tussen management en netwerkprofessional'

Datum nieuwsfeit: 07-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

7 november in de Reehorst te Ede

Netwerk & Communicatie (kloof) centraal op NGN Netwerkcongres

Tiel, 26 juli 2001 - Op 7 november aanstaande organiseert de Netwerk Gebruikersgroep Nederland voor de 5e keer het jaarlijkse Netwerkcongres in De Reehorst in Ede. Het centrale thema van dit jaar is de communicatiekloof tussen het algemeen management en de netwerkprofessional. Daarnaast zal er ook veel aandacht worden besteed aan Giga Ethernet. Andere belangrijke onderwerpen zijn: Mobiliteit, Directory Services, ASP/internet en Beveiliging. Het congres dat jaarlijks door meer dan 500 netwerkprofessionals bezocht wordt zal diverse prominente sprekers uit binnen- en buitenland verwelkomen. Keynote spreker Peter Hinssen, voorzitter van EurASP.com zal het congres openen met een uiteenzetting over de samensmelting van LAN en WAN en andere ontwikkelingen op Giga Ethernet gebied. Internetondernemer Roel Pieper zal het congres afsluiten met een lezing over de communicatiekloof tussen de netwerkprofessional en het algemeen management binnen organisaties.

Het Netwerkcongres behandelt jaarlijks de laatste ontwikkelingen op ICT-gebied. De samensmelting van LAN en WAN is een onderwerp waar elke netwerkprofessional van op de hoogte moet zijn. Bezoekers kunnen op deze ontmoetingplaats ervaringen uitwisselen en kennismaken met de nieuwste ontwikkelingen. Op het speciale beursgedeelte zijn stands van verschillende netwerkleveranciers speciaal ingericht om hun netwerkproducten, diensten en oplossingen te tonen.

Het congres vindt plaats in De Reehorst in Ede. Deelname voor niet NGN-leden bedraagt Fl. 650,09/295,-Deelname voor NGN-leden bedraagt Fl. 198,33/90,- bij inschrijving voor 1 september aanstaande. Voor meer informatie en aanmelding zie www.ngn.nl

Over de Netwerk Gebruikersgroep Nederland
De Netwerk Gebruikersgroep Nederland (NGN) brengt sinds 1989 IT- en netwerkprofessionals met elkaar in contact en vormt een onafhankelijk platform waar de leden kennis kunnen opdoen en ervaringen met elkaar kunnen uitwisselen. De NGN heeft zich hierdoor ontwikkeld tot een autoriteit op netwerkgebied. De NGN heeft ca. 4.000 leden en is n van de grootste professionele en onafhankelijke netwerkverenigingen ter wereld. Zij biedt haar leden onder meer de volgende diensten:
- Het jaarlijks NGN Netwerkcongres

- Het vakblad LanVision

- Up2Date cd's met updates van netwerkprogrammatuur
- Een website (www.ngn.nl) met waardevolle discussierubrieken, software etc.

- Themadagen, lezingen en workshops

- Special Interest Groups

- Een nieuwsbrief welke twee maal per week per e-mail verschijnt
- Interessante aanbiedingen en kortingen voor leden