Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Minister Vogels en DrugLijn lanceren bewustmakingscampagne

Datum nieuwsfeit: 07-11-2001
Bron: Vlaamse overheid
Zoek soortgelijke berichten
Vlaamse overheid

Minister Vogels en de DrugLijn lanceren bewustmakingscampagne over uitgaansdrugs: "Bedrogen? Weet ik veel!"
Uitgaansdrugs en de gevolgen ervan waren de laatste maanden regelmatig in de actualiteit. De DrugLijn (een initiatief van de Vereniging voor Alcohol- en andere Drugproblemen, VAD) ontwikkelde een bewustmakingscampagne die jongeren op een eigentijdse en herkenbare manier aanspreekt over de risico's van uitgaansdrugs. Achter de centrale slogan "Bedrogen? Weet ik veel!", gaat de boodschap schuil dat het uitzicht van uitgaansdrugs geen enkele garantie biedt voor de samenstelling, de effecten en/of veiligheid. Volgens de DrugLijn bestaan daar nog veel misvattingen over. De campagne wil ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie