Boekje verschenen met relevante themas rond de metalektro

Datum nieuwsfeit: 07-11-2001
Vereniging FME-CWM

Metalektro in beeld ten doop gehouden

NIJKERK, 7 november 2001 In Nijkerk heeft voorzitter drs. A. Kraaijeveld van de Vereniging FME-CWM het boekje Metalektro in beeld ten doop gehouden. Daarin staan de opvattingen en standpunten van FME-CWM over een aantal actuele themas. Bovendien zijn er de meest relevante cijfers over de metalektrosector in samengebracht. Themas die aan de orde komen zijn: internationalisering; arbeidsmarkt & onderwijs; arbeidsvoorwaarden & flexibilisering; veiligheid & gezondheid; milieu & energie en technologie & kennis.

De Vereniging FME-CWM telt 3.000 leden. Het zijn ondernemingen die actief zijn in de metaal, metaalvervangende materialen, elektrotechniek en elektronica. De bedrijvigheid in de diverse ketens van de metalektrosector reikt van engineering en productie tot handel, servicing en industriële automatisering. De ondernemingen hebben in totaal 275.000 medewerkers in vaste dienst. Daarnaast bieden zij werk aan ongeveer 60.000 flexwerkers. Daarmee is de Vereniging FME-CWM de grootste industriële ondernemingsorganisatie in Nederland. Bij de vereniging zijn 160 bracheorganisaties, secretariaten en platforms aangesloten.

Het informatieve boekje kan gratis worden besteld bij het Servicecentrum van FME-CWM, telefax 079 353 13 65 of via (servicecentrum@fme.nl) .Lidbedrijven krijgen het boekje automatisch toegestuurd met het InfoBulletin nummer 15 van 19 november 2001.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties