Proximus kiest voor CRM-oplossing van Chordiant

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Proximus (Belgacom Mobile) kiest voor CRM-oplossing van Chordiant

Grootste mobiele operator van België gebruikt Chordiant voor de ontwikkeling van complexe, multichannel-marketingcampagnes.

Amsterdam, 8 november 2001 - Proximus, de grootste mobiele operator van België, gaat samenwerken met Chordiant Software, Inc. (Nasdaq: CHRD) voor de ontwikkeling van complexe, multichannel-marketingcampagnes. Met Chordiant Marketing Director en Chordiant Mobile Marketing Director kan Proximus waardevolle klanten identificeren en bereiken via zowel de traditionele als de nieuwste kanalen: direct-mail, telemarketing, e-mail, internet en mobiel. Verder biedt de Chordiant-software Proximus de mogelijkheid gepersonaliseerde marketingcampagnes te ontwikkelen voor cross- en up-selling.

Proximus kiest ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen