Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Chaos bij NS als voorbeeld van slechte corporate identity

Datum nieuwsfeit: 08-11-2001
Bron: Rijksuniversiteit Groningen
Zoek soortgelijke berichten
Rijksuniversiteit Groningen

Chaos bij NS

Een voorbeeld van een bedrijf waarvan de totale corporate identity er slecht aan toe is, is de NS. "Het product en het externe imago zijn hopeloos en intern is het een chaos. Daarover is al genoeg gezegd. Dat houdt niet in dat de NS niet meer te redden is. Ook een dramatisch slechte corporate identity is te repareren. Het is de taak van het management van NS om eerst intern orde op zaken te stellen. Dat is hun verantwoordelijkheid. Kom dus nu niet met reclamecampagnes om het externe imago op te vijzelen want de ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie