Melkert over publieke verantwoording op symposium Den Haag

Partij van de Arbeid

Den Haag, 2 november 2001

Ad Melkert over publieke verantwoording

Donderdag 8 november gaat PvdA-fractievoorzitter Ad Melkert tijdens het F.G. Kordes-Trofee 2001 Symposium in debat. Het symposium vindt plaats in de Nieuwe Kerk, Spui 175 te Den Haag.

Om 15.10 uur discussieert Ad Melkert onder leiding van Maria Henneman met prof. drs. M.H. Meijerink, hoogleraar Control in de publieke sector en voorzitter van de Raad van Bestuur Erasmus MC, over het thema 'Publieke verantwoording: meer dan een papieren verslag over afgelopen jaar'.

De discussie vindt plaats aan de hand van twee stellingen die kernpunten representeren over het vraagstuk 'publieke verantwoording'. Over de stellingen wordt voor- en achteraf door het publiek gestemd. Daarnaast kan het publiek aan het slot van elk debat over een stelling vragen stellen aan de 'debaters'.

Voor meer informatie: Susan Baart 070 - 318 2697