Politiebericht district Kerkrade

Datum nieuwsfeit: 08-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 8-11-2001 Politiebericht district Kerkrade (HP 14.06 uur) Donderdag 8 november 2001

Kerkrade, twee autos totaal loss:
Bij een verkeersongeval op de Hamstraat te Kerkrade zijn woensdagmorgen 7 november 2001 omstreeks 11.30 uur twee personenautos totaal loss geraakt. Er deden zich geen persoonlijke ongelukken voor. Een 50 jarige automobiliste uit Maastricht verleende rijdende over de Hamstraat en afbuigende in de richting van de Stationsstraat geen vrije doorgang aan een 41 jarige automobilist uit Heerlen die op de kruising rechtdoor reed. Bij het afbuigen botsten beide personenautos frontaal op elkaar en raakten daarbij totaal loss. Beide voertuigen moesten door een bergingsbedrijf worden weggesleept. De politie maakt proces-verbaal op tegen de veroorzaakster van het verkeersongeval.