Océ koopt Gretag Professional Imaging Division

Datum nieuwsfeit: 09-11-2001
Bron: Océ
Océ Océ koopt Gretag Professional Imaging Division

Venlo, 9 november 2001 - Océ N.V., toonaangevend leverancier van professionele document systemen, en Gretag Imaging Group Inc. hebben overeenstemming bereikt over de acquisitie door Océ van Gretags Professional Imaging Division. Deze divisie ontwikkelt, produceert en verkoopt wereldwijd producten voor grootformaat kleuren inkjet- en foto laserprinting, inclusief raster image processors (RIPs), voor zowel toepassingen binnens- als buitenshuis. Kenmerkende toepassingen zijn onder meer billboards, grafische afbeeldingen voor vakbeurzen, spandoeken en posters voor abri's.

Gretag Professional Imaging Group is onder meer eigenaar van merken als Raster Graphics en Onyx Graphics.

Volgens de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen