Travel Uniemanager verkozen tot 'Officemanager'

Datum nieuwsfeit: 09-11-2001
Bron: Travel Unie International Nederland N.V.
Travel Unie International Nederland N.V.

Travel Uniemanager verkozen tot 'Officemanager'

9 november 2001

Op woensdag 7 november is Peter Borghart van Holland International Reisburo in Middelburg in het Beatrixtheater in Utrecht verkozen tot 'Officemanager van het jaar 2001' in Nederland. Op initiatief van de Europeesche Verzekeringen werd onder alle managers van reisbureaus in Nederland van januari tot november een competitie gehouden. Tijdens deze competitie, die gespreid was over drie ronden, zijn onder andere de volgende kwaliteiten getoetst: kennis, verkoopkwaliteiten, reclame en marketing, stimuleren van - en omgang met personeel en contacten met cliënten. Het is al de tweede keer dat het team van het reisbureau dit jaar in de prijzen valt. In maart 2001 werd het Holland International Reisburo aan de Langeviele 7 in Middelburg al uitgeroepen tot 'Beste Reisbureau van Zeeland' van 2001!