FNV KIEM organiseert studiedag over OPS voor leden

FNV

Themadag OPS
kiembeheer - (kiembehe@dds.nl)

Op 9 november organiseert FNV KIEM voor leden in grafimediabedrijven een studiedag over OPS.

Deskundigen van de Arbeidsinspectie geven daar informatie over het werken met oplos- en schoonmaakmiddelen en het gebruik van alcohol in de pers. Een expert van Tetterode gaat in op de technische (on)mogelijkheden van de apparatuur voor het gebruik van alternatieve middelen. Er wordt ook informatie gegeven over de wettelijke regelingen die van kracht zijn. Van de OPS-vereniging zijn mensen aanwezig voor info, geput uit de praktijk van veel werknemers en tips. Deelnemers worden uitgenodigd hun ervaringen in de praktijk in te brengen. Niet alleen de gezondheids- maar ook de milieurisico's zijn hierbij punt van aandacht. De bijeenkomst wordt gehouden op het kantoor van FNV KIEM in Amsterdam en duurt de hele dag. Voor een lunch wordt gezorgd en de reiskosten worden vergoed. Aanmelden graag via bon met de volgende gegevens: naam, adres, postcode en woonplaats, telefoonnummer, e-mailadres en de mededeling: Komt naar de themadag OPS op 9 november 2001.

Zonder postzegel opsturen aan:
FNV KIEM
t.a.v. Marianne van Tussenbroek
Antwoordnummer 16055
1000 SE Amsterdam.
OF aanmelding per e-mail aan: m.van.tussenbroek@fnv-kiem.nl (Marianne van Tussenbroek)

Meer nieuws? Ga naar www.fnv.nl/kiem.