Casema start 'niet goed, geld terug' actie

Datum nieuwsfeit: 09-11-2001
Den Haag, 9 november 2001
Casema start 'niet goed, geld terug' actie
Uniek kennismakingsaanbod voor nieuwe Wanadoo Cable abonnees Casema start vandaag met een 'niet goed, geld terug' actie voor nieuwe klanten van Wanadoo Broadband Basic en Wanadoo Broadband Premium. Deze actie geeft een klant die niet volledig tevreden is over het nieuwe kabel abonnement, tot drie maanden na aansluiting, het recht om op te zeggen met volledige teruggave van het betaalde abonnements- en aansluitgeld. Casema verwacht dat de 'niet goed, geld terug' actie de drempel verlaagt voor potentiële klanten om Wanadoo Cable te proberen. Klanten die gebruik maken van de 'niet goed, geld terug' regeling moeten deelnemen aan een telefonisch klanttevredenheidsonderzoek dat maximaal tien minuten duurt. Op deze manier krijgt Casema goed inzicht in de redenen voor opzegging van de Wanadoo Cable abonnementen. In eerste instantie duurt de actie tot en met 8 december 2001. Afhankelijk van de ervaringen en de resultaten wordt in december besloten de 'niet goed, geld terug' actie te continueren. Actie ondersteunt voortdurend hoge performance Wanadoo Cable Dat Casema vertrouwt op de kwaliteit van de Wanadoo Cable producten blijkt uit de start van de onorthodoxe 'niet goed, geld terug' actie. Dit vertrouwen wordt mede gestaafd door snelheidsmetingen van de Consumentenbond in augustus, september en oktober. Hieruit blijkt dat Wanadoo Cable Premium voor 45 Euro (fl. 99, 17) per maand een snellere verbinding levert dan ADSL abonnementen. De Wanadoo Internet Gebruikers Groep is enthousiast over de performance van het nieuwe breedband netwerk van Casema: "een prima product" aldus de heer R. Nyns, voorzitter van de WIGG. Casema en de WIGG hebben de actievoorwaarden van de "niet goed, geld terug" actie vooraf besproken. Casema zal de gebruikersgroep in de toekomst ook nauw blijven betrekken bij productontwikkeling en kwaliteitsprojecten. Casema is met Wanadoo Cable momenteel de snelst groeiende internet provider van Nederland met ruim 3.000 nieuwe klanten per week. Casema
Het in Den Haag gevestigde Casema is met 1,35 miljoen huishoudens als klant, een toonaangevende Nederlandse kabelexploitant. Casema is een 'full service provider' die via haar modern netwerk naast kabeltelevisie een scala aan andere elektronische diensten en producten levert, waaronder: internet, zakelijke telefonie, datacommunicatie, digitale televisie en alarmering. Casema is een dochter van France Telecom.

Noot voor redacties