CliniClowns Nederland presenteert Dag van de lach

CLINICLOWNS NEDERLAND

Persaankondiging Dag van de Lach

Amersfoort, 1 oktober 2001

Betreft: Uitnodiging Persaankondiging Dag van de Lach.

Geachte redactie,

CliniClowns Nederland presenteert: 10 november 2001 Dag van de lach. Een dag waarop heel Nederland, bekende en onbekende Nederlanders, zich inzet voor zieke kinderen. Met als afsluiting de Nacht van de lach: een unieke gebeurtenis. Nog nooit eerder kwamen zoveel grote bekende talenten in cabaret en humor drie uur lang bij elkaar voor het goede doel.

CliniClowns komen waar kinderen het moeilijk hebben. Met bijna 40 clowns worden zieke kinderen in ruim 60 ziekenhuizen bezocht. Om meer kinderen in Nederland te kunnen bezoeken zijn er meer professioneel opgeleide clowns nodig. CliniClowns is voor haar werk afhankelijk van de steun van donateurs en het bedrijfsleven.

CliniClowns wil door middel van de Dag van de lach en de Nacht van de lach allereerst aandacht vragen voor het welbevinden van het zieke kind. Daarnaast is het belangrijk om onze bekendheid en het aantal donateurs dat ons steunt te vergroten, zodat CliniClowns nog meer kinderen een moment van gezonde afleiding kan bieden.

Meer weten...

Kom dan naar de persaankondiging van CliniClowns Nederland met onze goodwill ambassadeur Jack van Gelder.

Datum: 2 oktober 2001

Tijd: 13.30 uur

Locatie: PTA Passagiers Terminal Amsterdam (Promenade dek)

Voor vragen kunt u contact opnemen met Femke Bongers, manager PR & Media telefoonnummer 033 46 99 053 of 06 29 59 68 34

We zien u graag op 2 oktober 2001!

Met vriendelijke groet,
CliniClowns Nederland