Landelijke dag van het Dualisme in Jaarbeurs Utrecht

Datum nieuwsfeit: 10-11-2001
Bron: CDA

10 november: landelijke dag van het dualisme

Op zaterdag 10 november 2001 vindt in de Jaarbeurs te Utrecht de "Landelijke dag van het Dualisme plaats. Deze 'dag' staat in het teken van de nieuwe rolopvatting van raadsleden die nodig is wanneer de 'Wet dualisering gemeentebestuur' in werking treedt, na de komende gemeenteraadsverkiezingen op 6 maart 2001.

Gemeenteraadsleden vormen de primaire doelgroep en zijn daarom speciaal uitgenodigd kosteloos deel te nemen aan deze dag. Inmiddels heeft ieder gemeenteraadslid via het VNG magazine een uitnodiging ontvangen.

Kandidaatsgemeenteraadsleden die op 'verkiesbare' plaatsen staan, vormen echter een minstens even ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen