Jaarlijkse PvdA-discussiedag over verkiezingen en de zorg

Datum nieuwsfeit: 10-11-2001
Bron: Partij van de Arbeid
Partij van de Arbeid

PERSBERICHT PvdA

Amsterdam, 8 november 2001

MET ZORG DE VERKIEZINGEN IN

Zaterdag 10 november geeft PvdA-voorzitter Ruud Koole tijdens de werkconferentie Kompas het startschot voor de jaarlijkse discussiedag van de PvdA-werkgroep Patiënt Centraal en het PvdA-kenniscentrum Zorg & Welzijn. De bijeenkomst vindt plaats in ROC Aventus, Molendwarsstraat 40 te Apeldoorn en duurt van 10.30 tot 16.00 uur.

Met de verkiezingen voor de deur en het concept-verkiezingsprogramma in de hand discussiëren de kamerleden Rob Oudkerk en Annet van der Hoek die dag met geïnteresseerden over de toekomst van de zorg. Zorgkopstukken als Tobias Witteveen (voorzitter van het CTSV) en Joop Hendriks (Raad van Bestuur AGIS-groep verzekeraars) fungeren respectievelijk als voorzitter en als inleider op deze dag. Tijdens deze bijeenkomst komen verschillende onderwerpen aan bod. Zo wordt er gesproken over preventie in de zorg, de nieuwe rol van de verzekeraar en het probleem van de wachtlijsten. Ook de personeelsproblemen in de zorg blijven niet onbesproken.

De discussiedag is voor iedereen toegankelijk.

Voor meer informatie en aanmelding: 03-ia Dijkman ((mdijkman@pvda.nl)) 020-551 2155