Reis mee naar COMDEX/FALL

Datum nieuwsfeit: 12-11-2001
FENIT

Reis mee naar COMDEX/FALL

20-06-2001 Van 12 t/m 16 november 2001 vindt in Las Vegas weer de COMDEX/FALL plaats; hét evenement voor de ICT-professional. Galatours organiseert in samenwerking met Nederland~ICT een zesdaagse reis naar deze internationale vakbeurs.

Galatours heeft voor leden van de bij Nederland~ICT aangesloten brancheverenigingen een speciale aanbieding. Met één reservering regelt u uw vliegreis, hotelaccommodatie transfer van de luchthaven naar uw hotel, voorregistratie en entreebadge voor de COMDEX, reisbegeleiding en een gezamenlijke borrel. Aanpassing van het reisprogramma is, binnen voorwaarden, mogelijk.

FENIT-leden ontvangen binnenkort met de maandelijkse nieuwsbrief een brochure met uitgebreide ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen