Politiebericht Oss

Politiebericht Oss 12-11-2001
Politiebericht district Maasland

DIEFSTAL AUTO OSS

Vanaf de Lisztgaarde te Oss is op 11 november 2001 een witte bedrijfsauto ontvreemd. Het betreft een Mitsubishi, kenteken VS-LV-76.

VERDACHTEN VERNIELING AANGEHOUDEN OSS

Een 37 en 32 jarige man uit Oss zijn op 12 november 2001 omstreeks 03.30 uur aangehou-den ivm vernieling van een deur bij een bedrijf aan de Singel 1940 - 1945 te Oss. Toen de politie arriveerde reden de man snel weg in hun auto, doch konden snel aangehouden wor-den. Hierbij bleek de 32 jarige man, als bestuurder van de auto ook onder invloed van alco-hol te zijn. Voorts bleek deze 32 jarige Ossenaar voortvluchtig te zijn, omdat hij niet was teruggekeerd van proefverlof.

SNELHEIDSCONTROLE HERPEN

Tijdens snelheidscontrole op de St Sebastianusstraat te Herpen op 12 november 2001 zijn 24 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 67 km.

INBRAAK WONING HEESCH

Bij een inbraak in een woning aan de Zeis te Heesch in de nacht van 11 op 12 november 2001 zijn een portemonnee, bankpassen en geld weggenomen. De daders forceerden een deur.

SNELHEIDSCONTROLE OSS

Tijdens snelheidscontrole op de Euterpelaan te Oss op 12 november 2001 zijn 34 bestuurders bekeurd. Max. 50 km. Hoogst gemeten snelheid 78 km.