Bod Simac op aandelen BarcoNet

Bron: Simac Techniek NV
Simac Techniek NV

Veldhoven, 12 november 2001

Simac Techniek NV maakt bekend dat een bod is gedaan op de aandelen van BarcoNet NV. Simac heeft een belang in BarcoNet van ruim 6%. Het bod betreft het overnemen van de aandelen van BarcoNet tegen een prijs van ¬ 5,70 (slotkoers 8 november: ¬ 2,42). Indien het bod gestand wordt gedaan, resulteert hieruit voor Simac een boekwinst in het tweede halfjaar 2001 van ongeveer ¬ 4 miljoen (voor het boekjaar 2001 zal het leiden tot een boekverlies van ongeveer ¬ 6 miljoen) en een sterke verbetering van de kaspositie met ongeveer ¬ 10 miljoen.

Voor nadere informatie verwijzen wij naar het persbericht van Scientific-Atlanta, de partij die het bod heeft uitgebracht (zie bijlage).

<>

Simac Techniek NV
Simac is actief op het gebied van systeemintegratie en dienstverlening op de markten van ICT (informatie- en communicatietechnologie) en IE&A (industriële elektronica en automatisering). Geografisch concentreert Simac zich op de Benelux met een voorzichtige uitbouw in West- en Centraal-Europa. Via participaties worden nieuwe activiteiten opgestart en nieuwe technologieën verkend.

Voor meer informatie over Simac kunt u terecht op www.simac.nl.