Scientific-atlanta plant overname van barconet

Datum nieuwsfeit: 12-11-2001
Bron: Euronext Brussels

Euronext Brussels

SCIENTIFIC-ATLANTA PLANT OVERNAME VAN BARCONET - EEN VOORAANSTAANDE EUROPESE PROVIDER VAN DIGITALE TRANSMISSIE SYSTEMEN VOOR BREEDBAND NETWERKEN.

Op verzoek van de Commissie voor het Bank - en Financiewezen en op grond van artikel 7 van het Koninklijk Besluit van 8 november 1989, publiceert Scientific-Atlanta, Inc. de volgende mededeling:
"ATLANTA, GA, In een belangrijke stap die haar Europese aanwezigheid versnelt en vergroot, kondigt Scientific-Atlanta vanda ag aan dat het overeenkomsten heeft gesloten om BarcoNet (Euronext Brussel:BARN), een vooraanstaande leverancier van end-to-end oplossingen voor distributie in de markten van breedbandnetwerken en omroepapparatuur in Europa en Azië ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen