Cybermation breidt uit naar Europa en Asia-Pacific

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Uitnodiging

Tot een interview op uw redactie met het topmanagement van Cybermation

Plaats: uw redactie

Datum:

* maandagochtend 12 november
* dinsdagochtend 13 november

Cybermation, toonaangevend ontwikkelaar van geïntegreerde software voor bedrijfsmanagementsystemen, breidt haar activiteiten in november uit naar Europa en 'Asia-Pacific' en vestigt het hoofdkantoor voor deze regio in Amsterdam. Naar aanleiding hiervan wordt u de mogelijkheid geboden de CEO (Ray Nissan), Executive President (Tina Rogers) en Managing Director EurAsia (David Hakkenberg) op uw eigen redactie te interviewen. Dit zou plaats moeten vinden op maandagochtend 12, of dinsdagochtend 13 november. In overleg zijn er op andere data in november ook mogelijkheden tot een interview, maar dan alleen met David Hakkenberg.

Over Cybermation
Cybermation Inc. is een van oorsprong Canadese software-ontwikkelaar die in 1982 door Ray Nissan werd opgericht. Het hoofdkantoor zetelt in Markham, even ten noorden van Toronto. Cybermation ontwikkelt, levert en ondersteunt management software voor bedrijfssystemen. De deskundigheid op de specifieke gebieden van 'job scheduling', 'workload management' en 'software change management', garandeert dat Cybermation een expert is in het eenvoudig maken het zelf omschrijft.

Simplexity geeft klanten een onderscheidend concurrentievoordeel door middel van flexibele, elegante en gebruikersvriendelijke automatisering van zakelijke processen. Gebruikers kunnen massale groei beheersen en sturen, innovatie, of snelle veranderingen faciliteren, terwijl een snel profijt van investeringen gegarandeerd is.

Vanuit de vestiging in Amsterdam zullen verkoopkanalen voor Europa en 'Asia-Pacific' worden ontwikkeld en contacten met distributeurs en verkooppartners in deze regio worden onderhouden. De Cybermation-vestigingen in Engeland en Australië rapporteren aan de nieuwe vestiging in Amsterdam. Ondernemingen die in dezelfde markt als Cybermation opereren zijn onder andere: IBM, People Soft en SAP.

Per interview wordt een uur uitgetrokken. U wordt verzocht in uw reactie op deze e-mail de tijd aan te geven waarop u uw interview zou willen houden. Vervolgens sturen wij u per e-mail een bevestiging. Voor aanvullende informatie over Cybermation kunt u contact met mij opnemen, of de Cybermation-website bezoeken: www.cybermation.com.

Ik kijk uit naar uw reactie.

Met vriendelijke groet,

Wilmer Heck