Analytical Applications Europees leverancier O.I. Analytical

Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Analytical Applications Europees leverancier O.I. Analytical

BRIELLE, 13-11-2001 -- Onlangs is Analytical Applications leverancier geworden van O.I. Analytical. O.I. Analytical levert instrumenten voor monsterverwerking, analyse en detectie die perfect aansluiten op onder andere de Agilent Gaschromatograaf. Door het aanbieden van produkten van verschillende leveranciers die samen één systeem vormen biedt AnaPlications haar klanten een zogeheten One-Stop-Shop.

Analytical Applications -dat al leverancier is van Gerstel, Agilent Technologies, Quantum Analytics, CDS Analytical, Pickering, Wasson en Entech- biedt nu ook aanvullende oplossingen op het gebied van zwavel detectie, halogeen detectie, stikstof detectie, aromaten en combinaties hiervan.

De detectoren ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen