Politieberichten district Maastricht

Datum nieuwsfeit: 13-11-2001
Bron: Politie Limburg-Zuid

Korps: Limburg-Zuid, plaats: Maastricht 13-11-2001 Politieberichten district Maastricht (HP 12.35 uur) Dinsdag 13 november 2001

Maastricht, ramkraak:
Dinsdagmorgen 13 november 2001 heeft een ramkraak plaatsgevonden ten nadele van een supermarkt gevestigd aan het Malbergplein te Maastricht.
De inbrekers ramden omstreeks 03.00 uur met een personenauto de voorpui van de supermarkt, waardoor de toegangsdeur in zijn geheel ontzet raakte en de toegang verkregen werd. In het bedrijf werd vervolgens een raam ingeslagen waardoor de bedrijfsruimte binnen gegaan kon worden. Voor zover bekend werden er alleen een aantal flessen champagne en een geldzuil weggenomen. (De geldzuil bevat echter ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen