Alphacomm Solutions BV gaat helpen bij vernieuwende telecom

Datum nieuwsfeit: 13-11-2001
Bron: Ingezonden persbericht
Ingezonden persbericht

Rotterdam, 13 november 2001 - Alphacomm Solutions BV gaat partijen helpen bij het opzetten en implementeren van vernieuwende telecom diensten vanaf het conceptontwerp tot en met de realisatie.

Deze stap is genomen aan de hand van de conclusie van een eigen onderzoek dat aantoont dat meer dan 40 procent van de door nieuwe telecombedrijven opgezette diensten helemaal mislukt, of ver beneden de verwachtingen scoort. De redenen hiervoor variëren van ontoereikende kennis van de markt en de technologische ontwikkelingen tot slechte keuzes voor strategische allianties en leveranciers.

Huub F. Sparnaay en Menko P. ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen